Силови агрегати на Bigster

Изберете силовия агрегат, който отговаря най-добре на вашите нужди

Най-ефективен в града

Силов агрегат Hybrid 155

Силов агрегат 155 к.с.
full hybrid¹
До 40 %
намаление на разхода на гориво²
От 110 г/км
CO2 емисии³
Шофирате до 80 %
от времето в 100% електрически режим⁴
Технология
Bigster Hybrid 155 комбинира 4-цилиндров двигател със 109 к.с.⁵, електромотор с 49 к.с.⁵, 1,4 кВтч (280 V) батерия и иновативна автоматичната скоростна кутия без съединител с различни режими.
 
Работа
Силовият агрегат full-hybrid на Bigster със 155 к.с. и максимален въртящ момент от 250 Нм⁶ предлага динамично изцяло електрическо стартиране и бързо ускорение. Батерията се зарежда в движение чрез рекуперативно спиране - възстановяване на енергията при спиране и забавяне за постигане на шофиране в изцяло електрически режим до 80% от времето в града. Постига се динамично изцяло електрическо стартиране и бързо ускорение. Батерията се зарежда в движение чрез рекуперативно спиране - възстановяване на енергията при спиране и забавяне за постигане на шофиране в изцяло електрически режим до 80% от времето в града.
1 155 к.с. комбинирана мощност
В градски цикъл по WLTP
3 Съгласно протокола WLTP, може да варира в зависимост от версията и опциите
4 В града
5 Номинална мощност 155 к.с., действителна мощност 158 к.с.
6 Въртящ момент на електромотора 250 Нм, въртящ момент на двигателя с вътрешно горене 172 Нм

Най-динамичният

TCe140 двигател

Силов агрегат 140 к.с.
mild hybrid
До 10 %
намаление на разхода на гориво¹
От 129 г/км
CO2 емисии²
До 230 Нм
въртящ момент
Технология
TCe със 140 к.с. съчетава 1,2-литров 3-цилиндров бензинов турбо двигател от ново поколение, базиран на цикъла на Милър (оптимизирана ефективност и намалени загуби от помпата) със система 48V mild hybrid и 6-степенна механична скоростна кутия. 

Как работи
Хибридната система подпомага двигателя с вътрешно горене по време на фазите на стартиране и ускоряване, като оптимизира удоволствието от шофирането и намалява средния разход на гориво (5,71 л/100 км) и емисиите на CO2 (129 г/км) с около 10% в сравнение с ДВГ с еквивалентна мощност.
1 В комбиниран цикъл по WLTP
2 Съгласно протокола WLTP, може да варира в зависимост от версията и опциите

Поемете извън отъпканата пътека

Двигател TCe 130 4x4

Двигател 4x4 130 к.с.
mild hybrid
До 10 %
намаление на разхода на гориво¹
От 135 г/км
CO2 емисии ²
До 230 Нм
въртящ момент
Технология
Оборудван със система за задвижване на всички колела и 6-степенна механична скоростна кутия, Bigster TCe 130 4x4 предлага 5 режима на шофиране с трансмисия Terrain Control за преодоляване на всички видове пътища. 1,2-литровият 3-цилиндров турбо двигател се подпомага от система 48V mild hybrid. 

Как работи
По време на фазите на стартиране и ускорение хибридната система намалява разхода на гориво и емисиите на CO2, като същевременно осигурява изключително удоволствие зад волана.
Рекуперативното спиране безпроблемно зарежда батерията с капацитет 0,8 кВтч, осигурявайки плавно изживяване за водача.
В комбиниран цикъл по WLTP
2 Съгласно протокола WLTP, може да варира в зависимост от версията и опциите

За водачи с голям пробег

Двигател Eco-G 140

Силов агрегат 140 к.с.
mild hybrid
До 10 %
намаление на разхода на гориво¹
От 118 г/км
CO2 емисии²
Над 1,400 км
общ пробег³
Технология
Силовият агрегат ECO-G 140 може да работи на бензин или втечнен нефтен газ (LPG), всеки със свой собствен резервоар.
Bigster предлага за първи път 1,2-литров 3-цилиндров турбо двигател, съчетаващ два типа гориво: бензин/LPG и система 48V mild hybrid.
 

Как работи
Превключването от едното гориво на другото е бързо и неусетно чрез бутон, перфектно интегриран в таблото. Хибридната система подпомага двигателя по време на стартиране и ускорение, оптимизирайки удоволствието от шофирането и ефективността.
В комбиниран цикъл по WLTP
2 Съгласно протокола WLTP, може да варира в зависимост от версията и опциите
3 Общ пробег с двата резервоара за бензин и LPG