ЛИДЕРСКА ПОЗИЦИЯ ЗА DACIA НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР
DACIA – ИЗБОРЪТ НА БЪЛГАРИТЕ ЗА 9-А ПОРЕДНА ГОДИНА*
В контекста на възстановяващия се пазар Dacia бележи ръст от 10% в продажбите спрямо 2020 г. и заема лидерска позиция за девета поредна година с продажби от 4004 автомобила и пазарен дял от 12,83%.
Третото поколение на Sandero носи безпрецедентен ръст в интереса към модела. Въпреки, че Sandero остава най-достъпният нов автомобил на българския пазар, тенденцията на префереция от страна на аудиторията към версия Stepway продължава и продажбите на този модел съставляват 79% от общия микс.
Обновен през есента на миналата година, Duster отбелязва 1152 регистрации, което го прави третия най-продаван модел в България. Завръщането на автоматичната скоростна кутия с двоен съединител EDC в гамата на модела среща заслужен интерес.
Екологично, икономично и практично, ECO-G предложението на Dacia продължава да набира популярност сред аудиторията и съставлява 45% от общите продажби на марката.
* Официални данни от Главна дирекция „Национална полиция“ за 2021 г.