Кратка история на развитието на Dacia

Не само търговска марка, а истинска история.

Син Dacia Dokker – Греди за багажник на покрива

1966

Създаване на марката Dacia

Подписано е лицензионно споразумение с Renault. Името на марката Dacia идва от названието на региона, обитаван от румънските предци.  

Мисията на Dacia е да създава модерни и здрави семейни автомобили, достъпни за всички.

1999

Dacia става марка на Groupe Renault.

Renault поема Dacia и модернизира радикално завода в Питещ. Това бележи нова ера на качество за марката. Суровият климат в Румъния, лошото състояние на пътищата и големите разстояния, необходими за пресичане на Карпатите налагат автомобилите да бъдат изключително надеждни.

Dacia Duster – Кросоувър
Dacia Sandero – Екстериор на седан

2004

Dacia лансира семейния седан Logan – емблема на възраждането на марката.

През следващата година бяха счупени всички рекорди за производство. Впоследствие гамата се разширява и включва Logan MCV през 2006 г., Logan Van през 2007 г., Logan Pick up и Sandero през 2008 г. и Duster през 2010 г.

2011

Dacia печели повече от 340 000 нови клиенти само за една година.

Заводът в Питещ работи с пълен капацитет. Изграден е заводът Somaca (Мароко), за да подпомогне завода в Питещ.

Dacia Sandero Stepway – Екстериор
Dacia Lodgy - Blue passenger van exterior

2012

Открит е нов завод в Танжер (Мароко).

Гамата на Dacia се разширява с лансирането на Lodgy, 5- и 7-местен пътнически ван, последван от Dokker, автомобил за свободното време, и Dokker Van.

Dacia – Ценности

Философията на Dacia

Dacia в България

Dacia в България

  • SubPrefooter Icon

    Dacia е близо до васМрежа от дилърства в цялата страна

  • SubPrefooter Icon

    24-часова пътна помощ в България7 дни в седмицата

  • SubPrefooter Icon

    Експертен опитКонкретни решения, подходящи за всяка потребност

  • SubPrefooter Icon

    На ваше разположениеНа 0700 12 212 в работни дни от 9 до 19 ч.