МЕРКИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗВЪНРЕДНАТА ЕПИДЕМИЧНА ОБСТАНОВКА

Съставихме изчерпателен списък на често задавани въпроси, за да можем да отговорим проактивно на вашите въпроси относно използването и поддръжката на вашата Dacia в днешната ситуация.

DACIA БЪЛГАРИЯ И ДИЛЪРСКАТА МРЕЖА СА НА ВАШЕ РАЗПОЛОЖЕНИЕ

МРЕЖАТА НА DACIA
Мрежата на Dacia е на разположение на своите потенциални и съществуващи клиенти, спазвайки всички санитарни изисквания.
СЛЕДПРОДАЖБЕНО ОБСЛУЖВАНЕ
Мрежата от следпродажбени центрове на Dacia е на ваше разположение за всякакви интервенции, свързани с вашия автомобил.
НА ВАШЕ РАЗПОЛОЖЕНИЕ ОНЛАЙН
В случай, че нямате възможност да ни посетите на място, нашите онлайн услуги са на ваше разположение 24/7.

ОТГОВОРИ НА ВАШИТЕ ВЪПРОСИ

Актуализираме тази страница регулярно в зависимост от развитието на ситуацията и когато възникнат нови въпроси, на които да отговорим.
Всички наши отговори вземат предвид специалните потребности на медицински специалисти, автомобили за спешна медицинска помощ или други потребители на обществени услуги.

ЗДРАВЕ И БЕЗОПАСНОСТ

КАКВИ ПРОТИВОЕПИДЕМИЧНИ МЕРКИ ПРЕДПРИЕМА DACIA В СВОИТЕ ДИЛЪРСТВА?
Здравето и безопасността на нашите служители и клиенти са най-големият ни приоритет. Ето защо правим всичко възможно, за да гарантираме безопасността на всеки.
Освен че спазваме всички наложените мерки и препоръки от министерството на здравеопазването, ние имаме готовност да удовлетворим всички конкретни изисквания, които имате при предоставянето на услуги.
ИМА ЛИ ПРОМЯНА В РАБОТНОТО ВРЕМЕ НА ВАШИТЕ ОБЕКТИ?
Всички дилърства в мрежата на Dacia в България работят с нормално работно време от понеделник до събота.
Съобразяваме се с бързо променящото се състояние на здравето в цялата страна и ще ви информираме незабавно в случай на наложителни промени в нашето работно време.

СЛЕДПРОДАЖБЕНО ОБСЛУЖВАНЕ

КАКВИ АКТИВНОСТИ СЕ ИЗВЪРШВАТ В МРЕЖАТА НА DACIA В НАСТОЯЩОТО ПОЛОЖЕНИЕ?
Към днешна дата, сервизите от мрежата на Dacia извършват всички традиционни дейности, сред които и:<
  • дейности по редовна поддръжка;
  • по-специфични операции - решения за по-съществени или сложни технически ремонти, като смяна на части, ангренажен ремък, съединител, двигател и др.;
  • диагностика.
ИМАМ ЗАПИСАН ЧАС ЗА СЕРВИЗ, КОИТО ПРЕДСТОИ, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?
Ако през следващите няколко дни ви предстои посещение на наш оторизиран сервиз, вие трябва да:
  • носите маска в дилърството;
  • носите и използвате ваш собствен химикал;
  • не оставяте лични вещи в колата, ако се налага тя да остане в сервиза;
  • паркирате вашия автомобил на посочените места за паркиране.
ИМАМ ТЕХНИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ С МОЯТА DACIA, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?
  • Ако вашият автомобил е участвал в произшествие и/или е закъсал на пътя*, на негово разположение е пътна помощ от Dacia. В този случай можете да се свържете с пътната помощ на телефон 0700 12 212 или с вашата застрахователна компания.
  • Ако не попаднете в някой от горните случаи, моля, свържете се с вашия сервиз, за да уговорите час за посещение. Уверяваме ви, че автомобилът ви ще бъде приет, спазвайки всички санитарни мерки.
* важи за автомобили в гаранция и с карта за пътна помощ

ПОКУПКА И ФИНАНСИРАНЕ

ЩЕ ИМА ЛИ ЗАБАВЯНЕ В ДОСТАВКАТА НА МОЯ НОВ АВТОМОБИЛ?
В резултат на настоящата безпрецедентна ситуация, сроковете за доставка на вашия автомобил може да са по-дълги. За информация относно състоянието на вашата поръчка, свържете се с вашето избрано Dacia дилърство.
ЩЕ СЕ ОТРАЗИ ЛИ ЗАКЪСНЕНИЕТО В ДОСТАВКАТА НА МОЯ АВТОМОБИЛ ВЪРХУ ЦЕНАТА МУ?
В случай, че сте срещнали забавяне в доставката на вашия нов автомобил в следствие от необичайната ситуация, цената на вашия автомобил остава договорената към момента на поръчка. Евентуално повишение в цените за избрания от вас модел, няма да се отразят на неговата крайна цена.
ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА ПОРЪЧАМ НОВ АВТОМОБИЛ В ТОВА ВРЕМЕ?
Всички наши производствени локации поетапно възстановяват дейността си.

Свържете се с удобно за вас дилърство, за да получите подробна информация за ориентировъчна дата на доставка при поръчка на нов автомобил в зависимост от неговия модел и версия.

ИМАТЕ ОЩЕ ВЪПРОСИ? НИЕ СМЕ НА ВАШЕ РАЗПОЛОЖЕНИЕ.