5.1- Вашите права
Вие имате няколко права съгласно регламентите за защита на личните данни:
Право да възразите срещу обработката на Вашите лични данни, при условие че имате основания, свързани с Вашата конкретна ситуация, и право да поискате обработката на Вашите лични данни да бъде ограничена в някои случаи, предвидени в регламентите.
Право да възразите срещу всякакво търговско привличане на клиенти: можете по всяко време да заявите, че не искате да получавате нашите съобщения, свързани с нашите предложения, новини и събития. Това право по-специално може да се упражнява чрез линка за отмяна на абонамент във всеки маркетингов имейл. Можете също така да възразите срещу профилирането.
Право да оттеглите Вашето съгласие по всяко време за целите, за които сме изискали Вашето съгласие.
Право на информация: имате правото да получавате ясна, прозрачна и разбираема информация относно това как използваме Вашите лични данни и относно правата Ви. Тази политика е пример за това.
Право на достъп до Вашите лични данни: имате правото да получавате информация относно обработката на Вашите лични данни (включително данните, които се използват, за какви цели и др.) и копие от тази информация.
Право на поправка: имате правото да коригирате своите данни, ако те са неточни или непълни, въпреки нашите усилия да ги поддържаме актуализирани, позволявайки ни да спазваме задължението си да имаме актуални данни за Вас.
Право на преносимост на данните Ви, т.е. при определени условия, правото да получите личните данни, които сте ни предоставили, в структуриран, общо използван компютризиран формат, както и да могат да бъдат изпратени на трети страни, ако е технически възможно.
Право на изтриване (или право да бъдеш забравен): имате правото данните Ви да бъдат изтрити. Това право може да бъде ограничено с оглед нашите договорни или законови задължения (текущ договор) (по-специално предотвратяване на правни действия).
Накрая, имате правото да подадете жалба до КЗЛЧ относно обработката на Вашите лични данни. Съветваме Ви да се свържете с нас, преди да подадете каквато и да е жалба, за да можем да се опитаме да решим проблема Ви заедно.
5.2- Как да ги упражнявам?
Можете да актуализирате данните си за контакт и да управлявате маркетинговите си предпочитания директно във Вашия потребителски профил (MyRenault, MyDacia и т.н.).
За да упражните някое от правата си, можете да ни изпратите заявката си по всяко време по имейл на dpo@renault.bg, или по пощата на адрес гр. София, бул.“Г.М.Димитров“16 А, Лендмарк Изток Тауър, ет.1. Ние може да изискаме определена информация или документи (документ за самоличност, документ за регистрация на автомобила), когато не успеем да идентифицираме Вас или данните на автомобила Ви.