Dacia – възродена марка
Dacia е създадена в Румъния през 1966 г. с ясна цел: да осигури на румънците модерни, надеждни и достъпни автомобили. Тя наречена Dacia на името, дадено от римляните на региона, който сега е познат като Румъния.
Renault поема Dacia през 1999 г., като отбелязва стратегическа промяна. Така Dacia става марка на Renault Group, като започва нова ера по отношение на качеството.
Logan дебютира през 2004 г.
Предназначен първоначално за нови пазари на ненадмината цена от 5000 евро, Logan е модерен и здрав семеен седан, който бе възраждане за марката. Той предизвика революция на автомобилния пазар и постигна невероятен търговски успех, включително и в Западна Европа, където Logan дебютира през 2005 г.
Sandero дебютира през 2008 г.
Sandero бе вторият сериозен пробив за марката Dacia. Това е и най-добре продавания модел. Неговите сериозни размери, практичен дизайн, гъвкавост и достъпна цена са само няколко от качествата, които превърнаха Sandero в най-добре продавания автомобил в Европа.
Duster дебютира през 2010 г.
С Duster Dacia още веднъж разчупи стереотипите в автомобилостроенето. Освен че е най-достъпния всъдеход, Duster е атрактивен автомобил с истински офроуд възможности. И отново марката пожъна огромен търговски успех.
Успехът продължава
Днес марката Dacia е представена в 44 държави в Европа и Средиземноморския регион, като обслужва над 7 милиона клиенти.
Историята продължава с нова революция в ход: Spring – малкият автомобил, който прави шофирането на ток достъпно за всички.
Искате ли да знаете повече за Dacia?
Философията на Dacia
Научете повечеDacia в България
Научете повечеНашият сайт и сайтовете на нашите партньори желаят да използват бисквитки за измерване на ефективността платформата и на аудиторията, за да ви показват персонализирани и/или съобразени с локацията ви реклами и съдържание и да ви позволяват да взаимодействате с нашето съдържание чрез социалните медии. Можете да преразгледате или промените избора си по всяко време, като влезете в раздел „Бисквитки“.